*Kiek laiko jau rinkoje jūsų kosmetika?

Enzo-Organic kosmetika rinkoje jau 7 metai. Tiek pat, kiek mano sūnui. Gimus sūnui, aš supratau, kad produktai turi būti paprasti ir veikiantys efektyviai. Dar prieš tai, gerus 5-is metus, jau ieškodavau kaip sukurti gerus produktus, juk daug ko trukdavo pasirinkime. Buvo nemažai eksperimentų. Du metai prieš startuojant buvo išvažinėta Prancūzija, Vokietija, Šveicarija kitos šalys.

Buvo daug susitikimų su fabrikais, technologais, rinkodaros specialistais. Labai daug investavau į tai, kas man padėtų geriau suvokti veikimo principą. Pradžioje viskas atrodė labai paprasta. Tačiau, kuo toliau į mišką - tuo tamsiau. Visas sudėtingėjo.

Kadangi esu iš grožio srities, man labai svarbūs keli aspektai. Tai produkto efektingumas ir organika. Pats naktis leidau mokydamasis ingredientų savybes, bendraudamas su žmonėmis - ieškojau tobuliausios formulės. Vien šampūno gaminimas man truko 8 mėn. Šiuo metu, antra banga paleisti šampūnai - geri kaip niekada. Aš tikiu, kad šios formulės, pranoksta visus pasaulinius aukščiausio lygio produktus. Enzo kosmetikos formulės sudarytos iš daugybės metų patirties, meilės bei kokybės garanto. Mes nesame iš tų kurie ieško lengvesnių kelių. Bekeliaudamas aš supratau labai daug. Nemažai norinčių "išleisti produktą". Tačiau dažniausiai jie išleidžiami labai atsainiai, be įdėjos ir įdirbio, per pusę metų. Fabrike priklijuoja eilinę etiketę ir supilsto eilinio produkto.

Voila - produktas yra. Tačiau manes toks požiūris netenkino. Aš ieškojau unikalumo viskame. Kiekvieno produkto formuluotė sukurta atsižvelgiant į labai daug smulkių niuansų. Kosmetika yra rinktinė, nuostabi ir išskirtinė.

*Kaip sekėsi pristatyti produktus didelės pasiūlos rinkoje?

Be jokios abejonės, ėjome ir į kitų šalių rinkas tuo pat metu. Buvo daug klaidų, investicijų. Visa tai - sunkios pamokos. Jau minėjau, pradžioje viskas atrodė paprasta, tačiau taip nebuvo. Nesiplėsiu, bet pamokų buvo daug ir jos užaugino. Su pasididžiavimu sakau, kad Amerikos sportininkas LaVar Ball jau yra išgyręs mūsų produktus išleides tam video reportažą ir jau dabar siųlo mūsų produktus savo rinkai. 


Tačiau mūsų tikslas nėra masmarketas, visad renkamės kokybiškus, brangius ir sertifikuotus ingridientus. Geras pakuotes. Todėl visi produktai unikalūs, kokybiški skirti samoningam vartotojui.

*Kiek procentų salono klientų išbandė ir vartoja jūsų linijos produktus?

Šiai dienai, su džiaugsmu sakau - 100%. Tačiau taip nebuvo iš pat pradžių. Kad žmonės patikėtu produktu - reikia, kad juos išbandytų. Ir išties, mes pastebėjome, kad grožio salonų rinkoje yra be galo sunku parduoti, specialistams trūksta mokslų apie pardavimus. Todėl ėmėmės darbo ir išleidome 26-ias video pamokas apie tai kaip kalbėti su klientu, kaip klientas jaučiasi, pasidalinome visa patirtimi su tais, kurie nori bendradarbiauti grožio salonų srityje. Šis principas veikia mūsų salone, komanda greitai išmoksta naujas pamokas ir daro didelius pardavimus. Laimi abi pusės. Meistras užsidirba ir yra ramus, kad klientas naudos kokybiškas priemones, o klientas rūpinasi savo plaukais ir kaskart susipažįsta su produkcija iš naujo, visada grįžta produktų įsigyti vėl ir vėl. Nes ENZO - tai ilgalaikė nauda ir vertė ne tik kliento plaukui, bet ir odai.

Noriu su pasididžiavimu pranešti, kad visai neseniai išleidome knygą " Kaip padidinti 20% pelną grožio salone " - tai labai aiškių žingsnių knyga kaip įvedant naujas paslaugas uždirbti daugiau. Knygos pagalba lengvai ir užtikrintai pasieksite rezultatą.

*Kokius pardavimo taškus per šį laikotarpį išvystėte?

Su mumis dirba nemažai grožio centrų tiek Lietuvoje, tiek Švedijoje, Norvegijoje, Amerikoje. Mums labai trūko šių programų kurias įvedėme. Mes pasidalinome savo patirtimi, nes 100% mūsų klientų naudoja Enzo produkcija. Ją nuolat giria ir dalinasi -tai nuostabu. Mes esame patenkinti ir tais centrais kurie taip pat dirba su mūsų produkcija, visi turi rezultatą, daug parduoda, turi grįžtančių klientų ir nuostabių meistrų. Nuolat juos paskatiname mokslais ir papildoma medžiaga skirta pardavimų auginimui, bendravimui su klientais. Mėgstame dalintis ir norime padėti vieni kitiems augti ir plėstis.

*Ar yra planų plėsti produktų liniją?

Kokius tikslus keliate šiame sektoriuje? Būtent tai šiuo metu ir darome. Mūsų moto - " Viskas Yra Įmanoma" Nuolat giliname žinias ir žengiame žingsneliu į priekį, nes norime padėti verslams augti.

Norime padėti salonams bei meistrams turėti dar daugiau pardavimų, dar daugiau laimingų ir grįžtančių klientų, tokiu, kaip mūsų. Mums pasisekė - pasiseks ir Jums.