Netinkama komunikacija atneša daug skausmo. Tiek meistrui, tiek klientui. Atsakykite sau, ar tikrai visi dažymai gaunasi būtent taip kaip buvo tikėtasi? Ar visada suprantate ką nori pasakyti klientas? Ar Tave supranta klientas? 

Kiek turėjai konfliktinių situacijų? 

Kaip visus klientus išleisti laimingus ir pasiekti 100% rezultatą?

Per daugybę patirties metų teko išmokti daug. Teko pažinti labai daug klienčių, turėti pačių įvairiausių situacijų, pokalbių. Ne išimtis ir konfliktai. Koloristikoje meno yra kur kas mažiau nei daugelis iš jūsų mano. Didžiąja dalimi tai skriptai. Aiškios sistemos, aiškios formulės bei nuoseklus darbas. Taisykės, kurios apibrėžia galimus rezultatus.  

  • Kaip dažnai klientė ne iki galo išsakė norimą rezultatą ko pasekoje – kaltas buvote jūs?   
  • Kaip dažnai paaiškėja, kad klientė visai kitaip įsivaizduoja šiltą/šaltą tonus, ko pasekoje – jūs estate tas kuris “suprato blogai”?   
  • Kiek kartų teko grąžinti pilną paslaugos sumą kuomet sugaišote pusę dienos, priemonių sąnaudos siekė kone pusę galutinės sumos, bet viską grąžinate ir liekate visiškam minuse vardan “patenkinto kliento” ar tiesiog vengdami konflikto, ar blogo atsiliepimo FB?    Kiek kartų konfliktai jus vertė jausti stresą ar net lieti ašaras? Ir puikiai žinau, kad tai tik dalis konfliktinių situacijų. Jų būna pačių įvairiausių ir visos vargina abi puses, tiek meistrą, tiek klientą. Kultinė frazė – “Aš ne tai turėjau omenyje”. Vieni kitų minčių neskaitome, tiesa? 

Kokia išeitis?

Kuomet žodžiai, iškalba ar savitas spalvų suvokimas prasilenkia – analitinė lentelė visada teisi ir konkreti. Viskas labia paprasta. Meistras įvertina plauko kokybę ir esamą būklę pagal lentelėje nurodytus skriptus. Užduoda kelis klausimus kurie turi konkretų atsakymą – viskas aišku. Viskas yra sužymima lentelėje, klientui viskas paaiškinama, paraginama užduoti kylančius papildomus klausimus, o pokalbį vainikuoja kliento parašas kuris patvirtina, kad klientas susipažino su visa informacija ir galimais atvejais. 

Patikėkit, prieš pasirašant – klientams atsiranda klausimų kurie buvo laikyti užsantyje (“gal paklausiu kai pamatysiu rezultatą, ar gal tai nesvarbu ir neturės įtakos”) – tai labai svarbu. Ir kuomet abi pusės yra susipažinusios su proceso eiga ir esama situacija – visas darbas tik dar vieni skriptai ir malonus laikas darant tai ką mokame geriausiai.