Menu
Your Cart

Mokymai

Individualus intensyvus apmokymas

Įskaitant: teorija ir praktika

  • Šis kursas sudaromas individualiai, tik tomis temomis, kurios jus domina. Suteikiami visi įrankiai skirti praktikai ir teorijai.
  • Mes taip pat pasirūpiname modelių paieška
  • Šiame mokyme jūs esate vienas su mokytoju ir modeliu
  • Kaina: 1 diena nuo 9:30 val. iki pergalės - 500 Eur (teorija + praktika)
  • Kursai vyksta: Vilnius. Konstitucijos pr. 26 Forum Palace įėjimas nuo upės pusės. YURY salon

Dėl registracijos kreipkitės Gintarė tel. nr.: +370 (676) 16 291


Idividualūs mokymai
Kas tai?
Tai ne tik mokslai. Kodėl?
Mano tikslas ne išmokinti, o privesti prie rezultato. 
REZULTATAS. Ką aš turiu omenyje? 
Esu išsikėlęs sau tikslą, kad kai pasirinkęs mano mokslus asmuo, sumokėtus pinigus jau užsidirbtu atgal juos per 10dienų. 

Kodėl? Manau tik tokiu būdu mokslai savyje turi tikrą vertę. 
Dabar daugybė kur ką gali pasimokinti, bet ar tai prives Jus prie REZULTATO?

Tuojau paaiškinsiu. Kaip nueini kažkur ir gauni viena kitą techniką, gryžes nežinai kaip ką ir kur ją pritaikyti. Vėliau viskas nublunka. Ar teko tai pajausti? 
Arba gauni įkvėpimą. Gryžti ir įvėpimas praeina po 3jų dienų. Bet ar tai rezultatas? Ar tai tikrai padeda padaryti proveržį???

Pažystama sutuacija? Nežinai vėliau ką dar pasimokinti ir galų galiausiai numoji ranka ir vėl dirbi kaip anksčiau lyg niekas ir nepasikeitė. Todė esu sau pasiėmes atsakomybę pakelti žmogų maksimaliai per 1ną dieną. 

Moksluose indibidualiai dirbu ne tik su technikom, bet ir su vidinėm nuostatom, blokais kurie trugdo asmeniniam progresui. 
Kodėl tą išmanau?
Todėl, jog pats esu pasiekes rezultatą. Mokintis iš tų kas jau turi rezultatus yra geriausia. Tiesa?
Taip pat esu ne vienerius metus užsiimantis asmeniniu augimu ir šiomis žiniomis mielai dalinuosi su kiekvienu kas nori asmenionio augimo ir beabejo rezultato. 

Mokslai yra statomi individualiai atsižvelgian į poreikius. 
Jei jau tu tiek perskaitei iki čia esi šaunuolė (is) vadinasi laikas progresuoti. Dėkingas Tau. 

Ir beabejo Renatos atsiliepimas. Tai tikras žmogus ženges stiprų žinksnį ir pasirinkęs individualius mokslus. Štai jos atsiliepimas. 


Transliuojama internetu su „Yury Levchenkov“

Galėsite užduoti visus savo klausimus, susijusius su kirpyklos meniu ir ištaisyti visus savo trūkumus. Kaina: 1 valanda 150€
Registracija: +370 (676) 16 291
#AirTouch #AirTouchVilnius

Kai mokinys pasiruošes mokytojas visad ateis

Tik pirmyn tik R E Z U L T A T A S
Jurijus

Labas, 

Jei Tu svajoji daryti pardavimus - šie MOKSLAI TAU.
Jei Tu galvoji, kad pardavimai ne Tau - šie MOKSLAI TAU.
Jei Tu galvoji, kad pardavimai Tau - šie MOKSLAI TAU.
Jei Tu galvoji, kad gali padidinti pardavimus - šie MOKSLAI TAU.
Jei Tu nori pradėti, bet nežinai nuo ko - šie MOKSLAI TAU.
Jei Tu nori "užsikalti" pinigų - šie MOKSLAI TAU. 

Visi nuo kažko pradėjome. Jurijus Levčenkovas ir 20 m. patirties. Gintarė Dambrauskaitė ir didžiulė aistra augti, imlumas ir entuziasmas. Šis duetas dalinasi daugybės metų patirtimi, įžvalgomis, pamokomis ir patarimais. 
Mokymuose 26-ios video pamokos, daugiau nei dvi valandos pozityvaus, nuotaikingo ir naudingo turinio. Daugybė patirties, praktinių užduočių bei informacijos, kurios nerasite niekur. 
Norime dalintis TIK pačiu naudingiausiu žinome, kad jei pavyko mums - pavyks ir Tau!
Nebelauk ir pradėk DARYTI!



Nuo meistrystės link Pardavimų 

Nauda ir rūpestis. 30% meistro pajamų gali sudaryti pardavimai. Skamba patraukliai? O kodėl nepabandžius? Jei esi meistras ir galvoji, kad pardavimai ne Tau - atsisakai rūpintis savo klientais nuo pradžios iki galo. Tinkamai parinkti produktai yra svarbus aspektas siekiant rezultatų bei juos palaikant. Pasiūla didžiulė, tad Tu, meistre, privalai pasirūpinti savo klientu nuo - iki.
Pardavimai - puiki niša naudinga Tavo klientui ir Tau.



1.0 Pradžia. Kaip pardavinėti Enzo produktus 

Kaip pardavinėti produkciją? Pasidalinsime visais vidiniais patarimais link R100% ENZO produkcija apgaubta rūpesčiu ir meile. Unikali, organinė, švari ir visų klientų mylima. Patys už save kalba klientų atsiliepimai. Parduodame, nes mums rūpi kaip klientas prižiūri savo plaukus namuose. Rūpestis - nuo pradžios iki galo.



1.1 Kodėl mes tai darome? 

Meistras/kirpėjas - blogas pardavėjas? Nesutinkame su tuo. Gal kartais trūksta žinių, noro, motyvacijos, bet viskas yra įmanoma. Pateiksime instrumentus kaip pradėti. Daug teorijos, o vėliau teorija reikia pritaikyti praktikoje. Bus naudinga! Jeigu gebate klientu pasirūpinti iki galo - galite ir parduoti.




2.0. Susipažinimas su produktu 

TYRINĖTOJO ISTORIJA.
Produkto suvokimas profesionaliu lygmeniu. Jūs esate produkto ambasadorius ir veidas klientui, tad Jūsų profesionalumas lemia, ar klientas nori dirbti su Jumis.




3.0 Skriptai 

Tinkami klausimai - tinkami atsakymai. Automatizuotas bendravimas. Visada žinoti koks sekantis sakinys po bet kokio atsakymo.
PRADĖKITE KALBĖTI. Viskas ko reikia siekiant pradėti pardavinėti.



4.0 Gintarės video. Praėjusios visus pardavimų etapus nuo pradžios 

R100%
Žingsnis po žingsnio, skriptai, blokai - tereikia daryti. Meistrės istorija ir patarimai. ,, Galiu aš - gali ir tu! "



4.1 Pardavimų Blokai. 

Pradžia visada būna lėta ir neaiški. DARYK! Vienas, kad ir netvirtas žingsnis visada geriau nei stovėjimas vietoje.



5.0 Tikėjimas. Produktu. Savimi. Kaip jį įgyti? 

O kokios tavo patirtys? Privalai išsibandyti produktą kurį parduodi, susikurti savo pojūčius, savo nuomonę. Yra žymiai lengviau rekomenduoti tai ką pats naudoji kasdien. Rekomendacija = Patikima.



6.0 Vertė 

Kokią vertę suteiksiu klientui? Parduoti ne produktą, bet problemos sprendimą klientui su konkrečia nauda.
Neigiamybę paversk teigiamybę.



7.0 Pastatyk produktą ant stalo 

IŠSKIRK. Produktai dažnai būna tvarkingai, preciziškai sudėlioti lentynoje. Klientui ne visada jauku griauti "sistemą" imti į rankas, apžiūtėri. Pastatydamas ant stalo, prieš kliento akis - griauname "nejaukumo sieną". Klientas gali apžiūrėti, palaikyti rankose.



7.1 Duok vizualinės medžiagos 

Užimk kliento rankas. Vizualinė medžiaga nukreipia kliento dėmesį. Jis pats gali pasidomėti, pasiskaityti. Ne visi klientai mėgsta girdėti. Kai kuriems patogiau pasiskaityti patiems.



7.2 Kriauklė 

Pardavimai kriauklėje? TAIP! Kriauklėje klientas turi atsipalaiduoti. Kalbos apie orą ar savaitgalio planus - neprofesionalu.
Vienas vienintelis žingsnis - inforacija klientui su kokiomis priemonėmis yra plaunama galva/tepamas kondicionierius. Dar geriau, sakykite - "aš Jums parinkau.. (...)". Klientas pasijus išskirtinis, turės laiko įsijausti į pojūčius, užuosti kosmetikos kvapą ir pan. O vėliau užduos klausimą: "Tai su kuo ten plovėte man galvą? Patiko!"




8 Atkaklumas 

Atkaklumas - įtikinėjimo menas. Klientas dažnai pats nesupranta kokia jo plaukų būklė, gal nenori patikėti. Mes privalome išaiškinti, įsitikinti, kad klientas iki galo suprato kokia jo plauko būklės situacija ir, kad ją reikia tvarkyti.
Klientas: Ne, man nereikia.
Pardavėjas: Gerai.
Toks pardavėjo "atkaklumas" kliento plaukų būklės nepakeis. Pateik NAUDĄ.



9.0 Pasiūlik sprendimą 

Išgirsk problemą - pasiūlyk sprendimą. Klientas ne visada geba aiškiai apibrėžti savo turimas problemas. Bet meistras - profesionalas, tarp eilučių slypi daug informacijso. Gebėk ją išskirti - pasiūlyk sprendimo būdą.



10 Iš kur gauti Entuziazmo? 

Išeik iš komforto zonos. Žingsnis po žingsnio. Rezultatai veda į motyvaciją. Entuziastingas pasakojimas įdomesnis nei pasyvus. Tiesa?



11 Stebėjimas. Prisitaikymas prie kliento. Juk visi mes kalbame 6mis skirtingomis kalbomis 

Kiekvienas žmogus kalba skirtinga kalba. Klientas turi aiškiai suprasti jam suprantama kalba ką nori pasakyti pardavėjas. Klientas turi jaustis gerai. Stebėjimas apima kliento fenotipo išsiaiškinimą. Stebėti jo nuotaikas ir jomis laviruoti. Tikslas - laimingas klientas ir sveiki plaukai.



12 Kaina - lentynoje. Kaip ir kada teisingai pasakyti kainą? 

Parduok NAUDĄ, ne kainą. Tas pats produktas - skirtinga talpa/skirtinga kaina.
Vertė - vertė - kaina - vertė. Sudomino? Bus naudinga.



 13.0 Kodėl žmonės perka 2ą 3čią ir 17tą kartą? Gyvi žmonių atsiliepimai 

Geras produktas pats save parduoda. Mūsų tikslas supažindinti su naudomis kurias jam suteiks produktas.
Jau išbandęs - klientas visada grįžta, nes produktas padaro savo darbą, suteikia naudą.
Užtikrink patovias pajamas - grįžtamajį pirkėją.



13.1 Antriniai pardavimai. Kaip parduodant 1ną produktą parduoti ir kitą? 

Kartą pabandęs - negali sustoti. Taip sako klientai pabandę produkciją. Perka vieną produktą - gauna kelis skirtingus. Uoslė, lytėjimas - labai svarbūs dalykai. Duokite pabandyti salone, duokitė mėginėlių, suteikite progą pasibandyti. Liksite nustebę kaip tai veikia.



14 Ar klientas visada yra teisus? Ar jis pilnai moka išreikšti ko jis nori? Kaip jam padėti? 

Klientas visada teisus. Gal kartais jam sunku išreikšti mintis, sunku suvokti savo problemą. Tam esame mes - meistrai, profesionalai. Mes turime padėti klientui apibrėžti savo norus, problemas.
Turėk savo nuomonę - pagrįstą ir profesionalią. Mokėk ją pateikti taip, kad klientas jaustūsi išgirstas ir suprastas. Jam turi pasidaryti lengva ir aišku. "Taip Jūs teisi, o, bet, tačiau.. "




15 Extra. Arba. Sukurk tiek vetės, kad viršyti kliento lūkesčius. 

Extra naudos. Jų neprašė, bet tai VEIKIA. O ką dar galiu padaryti dėl kliento? Kad jis jaustūsi aprūpintas, mylimas, išgirstas, profesionaliai aptarnautas.
Klientas turi jausti dėmesį nuo akimirkos kai įžengia į patalpas iki akimirkos kuomet jas palieka. Juk tai veža tiesa?



16 Masiniai veiksmai 

Kaip pradėti pardavinėti?
IMTIS VEIKSMŲ
Nesvarbu kiek gerai, kiek daug, kiek profesionaliai. Svarbu, kad veiksmai išvis būtų. Ilgainiui viskas tobulės, gerės, profesionalės. Atsiras įpročiai, pojūčiai, išmoktos pamokos, patirtys.
Svarbu daryti.



17 Pozityvumas. Energija 

Spinduliuojanti energija užkrečiama. Jūs tą žinote, pozityvi energija parduoda daugiau.



18 Laikas yra pinigai. Kuo ilgiau užtruksite su klientu tuo mažesnė tikimybė jam parduoti. Ar tiesa? 

Kuo daugiau laiko praleisite su klientu - tuo mažesnė tikimybė parduoti daugiau. Per daug informacijos gali išgąsdinti, priversti susimąstyti ar tikrai reikia ir pan. Tik pati reikalingiausia informacija. Laikas - pinigai.



19 Neteisk Savęs jei Tau kas nors nesigauna. Kaip? 

Neteisink nesėkmės. Po kiekvieno nesėkmingo bandymo parduoti paklausk savęs - ką galiu padaryti geriau?? Ieškok teisingų sprendimų. Oras, niūri kliento nuotaika, nenoras - yra nieko daugiau nei savęs teisinimas.



20 Užbaigiamasis žodis. Dėkingi būtent Tau kad viską pažiūrėjai. Iki kitų 

Labai naudinga užsirašyti svarbiausius aspektus. Peržiūrėk video kelis kartus. Procesai po proceso. Žingsnis po žingsnio ir 100% Rezultatas bus garantuotas.



ŠIOJE SVETAINĖJE NAUDOJAMI SLAPUKAI
Mūsų interneto svetainėje yra naudojami slapukai. Slapukai padeda užtikrinti tinkamą tinklapio veikimą bei jo tobulinimą, todėl būtinieji slapukai (techniniai, funkciniai bei analitiniai) yra įdiegiami automatiškai. Siekiant individualizuoti jūsų naršymo patirtį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums tinklapyje taip pat naudojami tiksliniai slapukai. Paspaudę „sutinku“ Jūs sutinkate su tikslinių slapukų įdiegimu ir naudojimu.